9.5.2016

92. "Tyttö sai tikkarin"- MyDay 6.5

Edellisestä MyDaysta on aikaa todella kauan, tai, muutama kuukausi. Se oli todella epäonnistunut, sillä siinä oli liikaa kuvia (toteat sen itsekin, jos käyt sen lukemassa) ja aivan liian vähän tekstiä. Sen jälkeen olen jo todella pitkään halunnut kuvata MyDayn, mutta päivät ovat kulkeneet niin tasapaksusti, ettei kukaan olisi jaksanut niitä lukea. No, 6.5 oli sitten vähän erilaisempi päivä kuin normaalit päiväni, joten päätin kuvata siitä MyDayn- vähän erilaisen sellaisen. Toivottavasti pidätte!

Aamulla, ennen seitsemää rakas Minionini toivotti minulle hyvää huomenta sieltä katosta, ja kun tätä naamaa katselee joka aamu, tulee pakostakin hyvälle tuulelle :D Ulkona olikin niin ihana ilma, että menin hetkeksi seisomaan avonaisen ikkunan ääreen ennen, kuin painuin takaisin pehkuihin. En kuitenkaan noussut heti sängystä, vaan katselin vähän eri blogeja ja lueskelin kaikenmoisia postauksia. Siinä menikin sitten reippaat viisitoista minuuttia, jonka jälkeen jaksoin sitten nousta sängystä ylös ja lähteä huoneestani ulos.

Kun olin noussut ylös sängystä, petasin sen, niin kuin lähes joka päivä. Tässä ei kovinkaan kauaa mennyt, joten jäin vielä makoilemaan matolleni joksikin aikaa, sillä jaksaminen ei oikeasti riittänyt huoneesta lähtemiseen :D Sänky on myös aika täynnä, kuten tuosta saattaa huomatakin...

Kun sitten jonkun ajan päästä sain aikaiseksi lähteä huoneestani ulos, menin pesemään hampaitani. Vessassa meni kuitenkin hetki, kun putsasin samalla reissulla hammasvälejä. Lopulta kuitenkin pääsin lähtemään vessasta ja palasin huoneeseeni etsimään vaatteitani päivää varten.

Asukseni valikoituivat siis lenkkarit, urheiluhousuni, Some Girls Just Need A High Five- T- paita, sekä tietenkin eläinlippis, joka on tosin jo liian pieni. Omaa silmää tämä asu ei miellyttänyt ollenkaan, nuo housut eivät sopineet paitaan ollenkaan. No, tällä asulla sitten jatkettiin päivää!

Kun vaatteet sitten olivat valitut, menin puhdistamaan kasvoni vessaan. Aikamoista ramppausta oli siis koko aamun ajan, mutta ei se ainakaan minua haitannut ollenkaan!

Kun sitten kaikki tarpeelliset aamutoimet oli hoidettu, pääsin hetkeksi istahtamaan tietokoneelle, ennen kuin menin aamupalalle. Aamupalasta en ottanut kuvia, mutta eipä sillä kai väliä. Koneella kirjoittelin muutamaa eri postausta ja katselin YouTubea jonkin aikaa.

Pian olikin  sitten ruokalun aika. Ruokana oli tällä kertaa makaronia ja järkyttävän hyvää jauhelihakastiketta! Kun ruoka oli syöty kahdentoista maissa, oli aika lähteä odottamaan bussia bussipysäkille, jotta pääsisi kaupungille.

Sitten alkoikin matka bussipysäkille, jonne matkaa oli ruhtinaalliset 300metriä. Bussia odottelin vain 5-10 minuuttia ennen, kuin se saapui ja matka kaupunkiin alkoi.

Bussimatka kaupunkiin kesti kaksikymmentä minuuttia, ja lähes koko sen ajan pelkäsin olevani jossain väärässä bussissa ja joutuvani väärään paikkaan, lähemmäksi Nevadaa:D No ei suinkaan, olo oli jotakuinkin rauhallinen, mutta koska bussissa ei ollut turvavöitä (...), sai olla tarkkana, ettei lennä bussin ikkunasta ulos.
Rautatieaseman pysäkillä jäin sitten pois bussista, ja siirryin suoraan kahvilaan. Kukapa nyt tuossa helteessä jaksaisi ensimmäisenä mennä johonkin peuhuamaan- ensin ruokinta, sitten vasta muut asiat! Ja kuten arvata saattaa, eivät ostokseni olleet lähelläkään mitään terveellistä. Mukaan tarttuivat siis mokkapalat ja muumilimut. Mokkapalan söin kahvilassa, mutta Muumilimua en sitten kitannut heti, vaan säästin sitä myöhemmäksikin.

Kun maha oli täynnä mokkapalaa, oli aika lähteä kävelemään kaupungille. Aikaa oli ruhtinaalliset neljä tuntia, ellen olisi halunnut lähteä kotiin taksilla. On se vaan vähän hassua, kun kaupunkiin menee bussi kerran tunnissa, mutta sitten kaupungista ei meinaa päästä pois millään keinolla! No, ei tämä ruhtinaallinen aika mitään haitannut, kyllähän sieltä tekemistä löytyy! Ensimmäisenä siirryin kuitenkin joutsenille pelleilemään ja istuskelemaan. Niiltä löytyi sopivasti varjoakin, niin en heti alkumatkasta päässyt paistamaan jo valmiiksi paistunutta niskaani :D
Kun olimme olleet joutsenilla Sylvian kanssa tarpeaksi kauan, suuntasimme kulkumme kohti Prismaa ja Lindexiä. Lindexillä meni aikaa vähintäänkin se puoli tuntia, mutta homma saatiin hoidettua loppuun parin mutkan kautta. Siltikin Lindexille piti palata takaisin kolmen aikaan hakemaan ostokset, mutta ei siitä sen enempää.

Lindexin jälkeen uusimme vähän alkuperäistä suunnitelmaa, ja lähdimme kohti R- kioskia aikeenamme hakea jotain hyvää matkalle mukaan. Mukaan tarttui muutama tikkari, mutta aika vähällä kuitenkin pääsimme. Sitten päästäänkin tähän hassuun kohtaan- kun söin tikkariani, joku pieni, noin metrin mittainen pikkutyttö kulkee ohi ja huutaa minulle varmaan viisi kertaa: Tyttö sai tikkarin! Tässä alkoi kyllä vähän naurattaa, kun tytön äiti vaan vastasi, että kyllä, tyttö sai tikkarin ja silti kyseinen lapsi jatkaa saman lauseen hokemista :D No, jotain hauskaa sentään!

Matka jatkui kohti puistoa, jossa vietimmekin suuren osan ajasta erilaisten puuhien parissa. Valtaosa siellä käytetystä ajasta kului siinä, että toisella oli silmät kiinni, ja toinen sitten kuljetti häntä ympäri leikkipuistoa erilaisissa laitteissa. Tämä oli itseasiassa ihan hauskaa!

Kun sitten olimme puistoilleet tarpeeksi, lähdimme etsimään yhtä tiettyä jäätelökioskia, josta saa maailman parasta pehmisjäätelöä :D Tämä sitten löytyi, mutta jonotuksessa meni sellaiset kaksikymmentä minuuttia, kun eräs suuri porukka kiilasi meidän ohitsemme. Jono olisi mennyt kyllä nopeammin, mutta ongelmana oli se, että jokainen valitsi ikuisuuden, minkä jäätelön ottaisi. Eikö kaikkien elämä helpottuisi, jos jokainen miettisi jäätelönsä valmiiksi ennen kuin menee jonoon odottamaan ;D Kun sitten saimme jäätelöt, haahuilimme jonkin aikaa ympäri kaupunkia ennen, kuin lähdimme bussille.

Bussille ehdimme sopivan ajoissa, eikä mitään tarvinnut odotella.

Bussimatka taittui taas kerran mukavasti, ja olin bussipysäkillä juuri siihen aikaan, minkä olin ennustanutkin.

Kotona sitten päästimme Pörrin vapaaksi ja vaihdoimme sille kylmät ja tuoreet vedet, sekä rapsuttelimme ja hellimme sitä lähemmäs 20minuuttia ennen kuin menimme sisälle. Sisällä en taaskaan tehnyt mitään erikoista, söin ruoan ja roikuin koneella hetken aikaa.

Illalla sitten katsoimme koko perheen (ja suklaan) kesken Haamujengi 2- elokuvan, joka oli muuten ihan järkyttävän hauska! Nukkumaan menin siinä yhdentoista- kahdentoista välissä ja sammuin muuten aivan heti. Päivä oli ollut ihan järkyttävän kiva ja hauska:D

Nyt tuli taas vähän tekstiä ja paljon kuvia, mutta ehkä sitä opettelemalla oppisi joskus tekemään kunnollisia MyDay- postauksia... Toivottavasti kuitenkin piditte!

1. Kiva postaus, tällästä olis kiva nähdä jatkossakin♥

1. Katsotaan jos toteuttelen myöhemminkin näitä:D

2. Nää postaukset on tosi mukavia, toivoisin näitä jatkoonkin! :)

1. Toivottavasti saan sitten aikaiseksi:D

3. Kiva My Day ! :-)

Kommentoithan edes jotain, se merkitsee paljon! :)